call me........................................................... miss ondskefullish

Hello my favorite little pungslickz.

Men ida! Ord som dessa används inte i en professionell och reko blogg. Eller gör det de? Bryr jag mig inte om nu. Det är min blogg och här skriver jag vad jag vill! Fotboll. Kläder. Musica. Juver och bullpuppa.
Stor i orden men liten på jorden.. elleeeeeeer...
"Liten med tuff" förstår ni. Haha ja det var så mina kompisar Linn & Matilda citerade mig på min lilla 10-års fest. Hade fått en liten tavla med bilder på kompisar, och på en av bilderna var det en kille också ett hjärta i hörnet på bilden, var ju min snygga boyfriend då. Man måste börja redan tidigt. HEHE. Och i mitten var det en bild på mig, med en text under där det stog: LITEN MEN TUFF!
Hängde upp tavlan ovanför sängen där den hängde i några år.......

IDAG DÅ! Vad har jag gjort idaaaag? Sandysolsken hänkade med mig hem, vi gjorde smoothies och började plugga. Sedan åt vi muffin. Sen macka och varm oboy. Sedan pluggade vi lite till 8-) innan hon drog hem.

Följde med mamma till Ica också, köpte med mig ett slingpaket hem. Sen hjälpte hon mig lite med dom. Så nu sitter jag här med nya och frescha slingor i håret. Fast jag färgade mest igen utväxten så det lär väl inte vara någon större skillnad skulle jag tro.

Sitter nu med handduken på huvudet och äter coscos i skräddarställning på golvet. Känner hemlängtan till Irak.. Lukten. Fattigdomen. Bomberna. Allra mest vår fattiga lilla by, där barnen spelar fotboll bland minorna som nån gång då och då sprängs. En gång sprängdes min brorsa i 3 delar. Jag fick behålla hans högra fot som souvenir. Jaa.. sweet irak<3

NEJ! STOPP. SPOLA TILLBAKS OCH SUDDA.
Jag är en hemsk människa. En hemsk människa med ondskefull humor som inte har gränser. Men jag är snäll nog att märka när jag liksom har cross the line.. Som jag nog precis gjorde!! Jag kommer inte från Irak. Och tycker det jag beskrev bara är hemskt:'( :'( Döm mig inte för min humor..............................

................................................................


Nu ska jag äta något så magen min slutar snacka curri. ROLIGT DÄR IDA!
Förresten, imorgon ska jag döma fotboll. Endast för betygets skull.

spark i rumpan.. med högerfoten / i d a

Kommentarer
Postat av: sandysolsken

sandy solsken här :D hahha men idadadadada! men får inte skojja om såna vilktiga saker (men jag skrattade)men det är inte BRA! :D iiiiiiiiiiiiiiiiida vi ska ha en pluggdam varaje mondag1 ELLERHUR (a) <3

2008-09-08 @ 20:52:47
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varifråån köpte du din adidasjacka du skrev om för några dagar sedan?!

Svaraaa

2008-09-08 @ 21:42:27
Postat av: ida

Det var inte jag som beställde hem den, det var mamma och jag har ärligt ingen aning om vart ifrån.. men kolla runt lite på nätet, sök på google, prova på tradera? lycka till=)

2008-09-08 @ 22:10:23
URL: http://idamathiasson.blogg.se/
Postat av: evy

haha, skön du är ida.

2008-09-09 @ 17:45:01
URL: http://evelinaahlin.blogg.se/
Postat av: linneeeeeeeeeeea

titta rubriiiiiiiiiiken!

jag sa ju att du var oooond :)



ps. du måste dölja det bättre :)

2008-09-14 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0