friday, dear friday

Hej älskade.


Sitter och kollar runt på gamla idol videos på youtube. LIV IDA..liiiiiiv. Har kommit fram till att alla våra idol vinnare är poppis i 1-2 veckor, sedan dör de ut och man hör inte av dom på typ 2 år om änns det. Ni vet Agnes, hon var fan grym. Och Marie var också duktig på att sjunga men lite för tråkig om man frågar mig. Fast saken är den att dom vinner inte mycket på att vinna idol, iallafall inte här i sverige.


I ALLAFALL. Idag slutade vi klockan 12:30. Skönt att få komma hem och lufta tårna som varit instängda i typ 4 h :( hehe.
Och skönt att få kissaaa!! Det första jag gör när jag kommer hem från skolan är att gå till toan och göra min vardagliga kiss-syssla. Jag hatar skolans myspysiga toaletter =) Och alltså på tal om kiss så undrar jag en liten sak, kissar man mer när man är/på väg att bli  förkyld? Im like kissiz all the day long. Och har varit det i 2 dagar nu. 2 långa dagar.

Kommer antagligen inte få spela match imorn för far min heller. Pga av förkyldningen alltså. Och fan asså att ni inte kan trösta mig :'( inte änns lida lite för mig :'( Nä nu är jag deppis. Vill inte vara förkyld. Det är det värsta som finns. Ligger och hostar upp gula små slemploppar natten lång, kan bara andas med munnen (= dreggla på kudden *i LiKe*) och kan typ inte göra någonting.

När jag var liten var jag jämt sjuk. Ok, nästan jämt. Och när jag lekte kurragömma hittade min storebror mig alltid i garderoben. DOCK bara för att jag hostade! Absolut inte för att jag alltid gömde mig bland mamma & pappas kläder i stora garderoben.. Nä det var nog hostan.





SKÅDA! Detta fick jag av världens bästa minsta brud. Alltså Cissilito. = Lillcissi på spanish. Se vad jag kan! Övning ger färdighet. Haha. Hahahaha. Jag hatar när någon klämmer ur sig det. Låter så jävla klyschigt. Iallafall är örhänget typ ett litet kompisörhänge, jag och Cissi har ett likadant nu *gUlLiGt*. Också ser det ut som en navelpercing. Visst var det..coolt?
Tack iallafall. (till världens bästa brud.)

Nu ska jag fortsätta tugga på mitt typ redan uppätna päron.

snällt famntag / ida


Kommentarer
Postat av: anna

Hehe ja det var coolt! Krya på dej ida=)

2008-09-05 @ 15:16:19
Postat av: isabel

övning ger färdighet!! :)

2008-09-05 @ 15:34:23
URL: http://getrebecka.blogg.se/
Postat av: isabel

knej men jag menar det. =) tack föresten!:D

2008-09-05 @ 17:02:35
URL: http://getrebecka.blogg.se/
Postat av: sandra

IDAAAA!!, fjollboll :D:D: hehe roligt roligtroligt, eller vadå? jagha inte hets (A) men ida, vi har damp! :D <3

2008-09-05 @ 17:42:25
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: endastidas

haha, carina hatar mig också och jag hatar henne,samma problem där! haha fint örhänge vem har du fått det av då? ;)

2008-09-06 @ 10:55:16
URL: http://lillcissii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0