s o r r y....... och ett stycke förkyldning :'(

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

Och förlåt för dåliga uppdateringen. Har vart upptagen med plugg, stan och lite sånt. Men tur som ni har sitter jag här nu och knappar med fingarna mina! Ja igår var jag på stan med Sandra och då tog vi oss en sväng till Barista. Och då köpte jag bla den berömnda chai latten som det är så många som gillar. Jag tyckte den smaka typ.. kanel & pepparkaka. Och fyfan säger jag bara. Efter typ 3-4 klunkar var man ju less.. MmmMmMm. Dont like it.

Iallafall så har jag åkt på en förkylning. Min haaaaals vääärker. Kom hit och pyssla om miiig *bLinK bLiiNk*.
Haha förresten, såg någon på Idol igår? Fyfan vad människor kan vara skämmiga. "Ja asså min musiklärare säger att jag verkligen har talang!! och mina kompisar stöttar mig till dethär och tyckte jag skulle söka till idol blablabla.." Så börjar hon sjunga då. Haha. Hahaha. Hahahahhahaha. Låter som en misslyckad jävla gås! Eller hon dendär modellen som babblade på om att hon hade varit jättenära skivkontrakt och sedan efter hon hade sjungt ursäktade hon sig och sa att hennes röst är "heeeeeeeeeeelt......" och frågade om en till chans om och om igen. Sen var det ju en annan sak att hon verkligen har skämt ut sig för massa tittare, synd där.

Okej, jag ska nog skärpa mig lite. Jag skulle nog inte änns ha mod att stå och sjunga sådär inför juryn. Dom gör det nog bra ändå=)))))))))))))))))))))) *HeEhEe*


Eftersom att min hals inte är i topptrim idag så skiter jag i träningen. Jag hoppas ni antecknar! Gö det.
När jag tänker anteckningar tänker jag skola, då tänker jag skolfoto nästa vecka. Skiiiiiitkul att vi ska ha skolfoto precis efter idrotten. Kommer vara röd, halvsvettig ha spretigt hår + utkeltat smink. ME LIKE(L) Ska nog göra något spexigt. Nån spexig min. Måste ju få visa mina innersta talanger, hur ful och cool man kan va på samma gång:) Vet att ni gillar't.

Nu ska jag spruta in lite näsdroppar i mina nyvaxade näsborrar....schämta. En riktigt snuskig sak på gubbar är att de alla har näshår. Långa gråa hårstrån som gror på tills de når ner tills de är runt 5 cm då käringa tar fram frisörsaxen sin.
Mycket fint.

Vi hörssssssssssssssss.
p o k/ adida


något sådant.. hmmm..


Kommentarer
Postat av: Anonym

men spela roll hur man ser ut på skolfotot eller??

2008-09-05 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0