second avenue

HAJ BEJBIS.


Jag glömde lägga in en dagens! Kom på det där borta.. kände skam och tyckte synd om er som så innerligt hade hoppas på en! MEN min mor tog nyss några spexiga kort på mig så det kommer det kommer!

Borta på birsta hittade jag en... ingenting. Därimot hittade Cissi...ingenting. Köpte en barnköttbulle på IKEA för 22 kr tror jag det var. Billigt och gott! Passar finfint för moi. Till veckan ska jag in och köpa mig ett par skor! Dock vet jag inte riktigt vad för slags..Hehe. Tips någon? =)


Vet ni.. Ikväll är en bra kväll för plugg. För mig. Matte ska jag plugga, efter det ska jag lägga på nytt lack på mina nails. Och efter det.. efter det kära ni! ÄR DET ANDRA AVENYN PÅ G. Jag var helt besatt av det förra säsongen, och nu börjar det äntligen igen. Får dock se hur det blir denna gång. Lär väl fortfarande slänga mig ner i soffan kl. 20:00 prick och slå över till 1:an. Sandra kanske också skulle komma.. vet inte om jag orkaaaaaaar... HEHE ops. Sorry Sandy :$

NU:



EN DAGENS!!!!!!!!!!!!!!!!
och jaaaa, det är blixtens fel att jag ser ut som nå jävla glansig-hy-offer=)=)=)=)=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du ä nån?

2008-09-21 @ 20:40:19
Postat av: astrid

men svårt att inte skriva ut ditt namn :o låt ida vara snälla... hn gör väll nada?

2008-09-21 @ 22:19:21
URL: http://aastridelander.blogg.se/
Postat av: ida

Om jag tror jag är någon? Nej.

En feg jävel är vad du är iallafall som inte vågar stå för vad du tycker.

2008-09-22 @ 08:01:30
URL: http://idamathiasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA dubbelmoral much? hycklare.

2008-09-22 @ 15:53:00
Postat av: idaaaaa

Att använda ordet dubbelmoral gillar inte jag, så vidare det används felaktigt. Innan du fortsätter att använda ordet så fint och flitigt ska du kanske börja med att granska dig själv? Ganska kul att du skämmer ut dig själv som du gör nu IDA! som jag vet att du heter eftersom att du även verkar gilla att använda ordet hycklare i bloggars sammanhang.

Så jävla minus att kommentera sånt här, var finns poängen? känner du dig lite mer överlägsen nu? när du får peka och analysera någon som inte gjort dig ett piss? hahahaha det är jävligt kul att folk gör det bara för att må bättre med sig själv. japp, du nämnde det själv: hycklare är vad du är, fjant.



Men visst, fortsätt med sånahär kommentarer! bara skrattretande hahahahaah

2008-09-22 @ 16:26:49
URL: http://idamathiasson.blogg.se/
Postat av: astrid

vet du vem det är elr? fatttaaaar naddddaaaa. men omogen är denna person like hell.

2008-09-22 @ 19:16:07
URL: http://aastridelander.blogg.se/
Postat av: IDA

1) den första kommentaren kommer inte från mig, det kan du gärna kolla upp.

2) jag använder ordet dubbelmoral på exakt rätt sätt.

3) att skriva anonyma kommentarer på andra personers bloggar är väl något du är väldigt bekant med, eller hur? Fast du går ju snäppet längre, tänker ut ett passande namn, döper dig till det och skriver en spydig kommentar. Visst, Mystic woman?

4) Hycklare.



sådär, varsågod - det var så lite så.

2008-09-22 @ 19:42:51
Postat av: ida

HAHA ursäkta men jag har fan inte kommenterat anonymt på någons blogg för det är bara patetiskt. syynd där

2008-09-22 @ 20:16:35
URL: http://idamathiasson.blogg.se/
Postat av: IDA

haha, så när allt kommer till kritan så förnekar du allt? hm, vågar jag säga patetiskt - eller kommer du säga att jag snodde det från dig då?

Känner du till den underbara stencoolasoffan bloggen?

Just fan! det är ju klart du gör, det är ju där du kommenterat ida/anna/mysticwoman/anonymt ett bra tag nu, visst?



eller hur var det, noppar du ett upponervänt "V" med flit?



HAHAHAHA, skön måndags underhållning.

2008-09-22 @ 20:39:42
URL: http://adilindberg.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag brukar läsa hennes blogg.

men jag brukar inte kommentera hennes blogg?

har gjort det typ 1 gång och under mitt namn jävla sopa. det är ju väldigt bra att du går och dömmer folk för nått som inte är sant:)hahaha. asså vaa vart fåru allt ifrån?

2008-09-22 @ 20:44:46
URL: http://idamathiasson.blogg.se/
Postat av: idus, yes!

Känner du till något som kallas ip-nummer?



Hihihi, dagens teknik är rätt bra ibland.

2008-09-22 @ 20:48:08
URL: http://adilindberg.blogg.se/
Postat av: ida

MEN ÅHHHHHHHHHHHH snälla man kan inte änns kolla folks ip nummer bara sådär.

och om det nu gick så kan du ju ge fan i att hacka på mig för jag har inte skrivit nå kommentarer i hennes blogg. ge bara upp för det du håller på med är ju bara meningslöst

2008-09-22 @ 20:52:43
URL: http://idamathiasson.blogg.se/
Postat av: sandysolsken

men va fan "IDA" du kan ju inte bara anklaga folk för saker som du inte änns vet är sant. det är ju fan patatiskt! men du, jag vill bara veta en sak, hur vet du att ida är dom där andra? kan du svara på det ? du är ju fan sämst!

2008-09-22 @ 20:53:54
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: IDA

Förlåt mina damer, men om ni kollar på kommentarerna på er blogg, så står ip-nummret precis nedanför, Svårare än så är det faktist inte.

Varsågoda att jämföra.



Saken är den att om jag vet något som är fel - och på samma gång kan bevisa det - är det inte lite av min rätt att få ànvända min yttrandefrihet och säga det då?

Sen att jag använder din blogg till det är ju en annan sak, kanske gör jag rätt, kanske gör jag fel.



Saken var i alla fall den att jag ville - och hade all rätt - lägga fram sanningen, sen om det verkar lite för trassligt för er är det en annan sak. :)



I framtiden ska jag använda min egen blogg, om det känns bättre.

Hihi, Tack för underhållningen! :D



2008-09-22 @ 21:03:22
Postat av: idaaaaa

A fint litet inlägg du även hade gjort på din blogg. Mucho fint. alltså vart faaan vill du komma? ni får tro vad ni vill, du och ditt dumma lilla hata-mig-gäng, att jag ha kommenterat eller inte. det är ju iaf jag som vet sanningen och det är huvudsaken. sen om ni tigger om att kaxa bara för att ni tkr det är kul är väl en sak, men då kan jag iaf säga att jag vill inte änns ha med dig, elr dom andra att göra o jag tkr fan inte det är kul bara irriterande att ni har så jävla låg självdistans att ni, iaf du, måste trampa ner på nån annan.



stick från min blogg nu, riktigt jävla långt bort så jag slipper se elr höra av dig elr ditt feta tryne på ett bra tag, förhoppnignsvis föralltid. TACK själv för att du frivilligt ville skämma ut dig lite extra och framstå som en patetisk tjej utan självförtroende!

2008-09-22 @ 21:13:49
URL: http://idamathiasson.blogg.se/
Postat av: .......

men åh fel att bara ge upp och sluta med allt jävla skit, palla lägga sån tid och anklaga andra och dampa på alla andra för att man själv är så svag som människa så man måste dra upp allt som är dåligt och tydligen vad alla andra gör fel bara för att må bättre själv. vafan fel att bara låta ida vara och gå vidare i livet. tänk på att ni sitter typ mer en 10 minuter varje dag och dampar och om man räknar ihop alla ggr så blir det nog nån timme, fan palla slösa tid på sånt som inte ens stämmer ?

2008-09-22 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0