snart höst.........................uhu

Tjena.


Kom hem från hArRy GiRl för en liten stund sedan. Alltså Linzo. LINN. Har träning om en stund så jag behövde få komma hem och få lite käk i magen min. Köttfärssås och spagetti *mUmS*.

Sitter i soffan och väntar på att mamma ska komma hem från affären med ketchupen, samtidigt som jag kollar på scoobydo dvd med min lillasyster. Som vanligt. SCOOBYDO I CYBERRYMDEN. Jag tror jag kan denhär filmen utantill nu eftersom att cd:n rullar på i timmar nästan varje dag..

Det är typ sveriges tråkigaste väder här just nu, regn och grått. Och jag ska ut och träna i dethär. Känns inte nice. Det har börjat blivit svinkallt också! Bara jag som fryser stjärten av mig när jag vaknar på morgonen? Jag frös så mycket att jag slängde på mig ett par långfillifjonger under mina chinos idag. Resultatet blev: veryvarmgirl.com. ALLTSÅ ett tag höll jag på att svettas ihjäl ett tag. Nästan. Varmt var det..

JAAAAAAAAA MAMMAAAAAAAAA KOMMEEEEEERRRRRRRRRRRRR!! = mat.

/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0