så var det måndag igen

Goodmårning.

Ja så var det måndag igen, det vill säga skola. Börjar klockan 9.05 idag, ska snart göra mig i ordning men innan dess tänkte jag blogga en liten snabbis.

Igår när Sandra kom så var vi på såntdär crazyyyyyyyy humör. Sånt som jag och Sandra alltid har..
Vi stog och garva åt ett misshandlat mjölkpaket i typ 5 minuter som min lillasyster hade öppnat. Det var mucho fint!
Sen garvade Sandra lite extra åt mitt blåmärke på armem, som jag fick av målvakten i lördags när hon drog till med en ho-ho-hooockey frilla tackling. Men det är som hon är! Har typ ondskefull humor.

Denna vecka har 9:ans tjejor prao, så jag blir utan Cissi och Sandy ett tag nu.. PJUHH!! Närå men det kommer bli lite halvtråkigt ibland.

JAJA nu ska jag gå och pudra näsan.

sshhmeek / ida


Kommentarer
Postat av: sandysolsken

hihihih, JAG ÄR OND!

2008-09-22 @ 17:25:03
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0