matchhh

Morn morn.


Idag vaknade jag på tok för tidigt. Kl 08:16 stog klockan på när jag gnuggade mig i ögonen och slog på mobilen. Låg kvar i sängen i minst 1 timme och försökte sova om för jag ville vara pigg till matchen vi har idag. Men jag somnade inte om. Så jag låg där........dryg......vaken och trött. När jag hörde att pappa kom hem från bageriet var det ju bara ett måste att kliva upp.
Pappa frågade om jag ville ha gröt, men fan heller att jag tackar nej till nybakat bröd. Och te! Fast teet smakade lakrits, blä.

Nu sitter jag här och snorar lite i min systers närvaro. Ska gå och byta om nu för vi åker om cirkus 20 minuter!

Snorigt och kärleksfullt smek / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0