jag är dålig på uppdatering :(

Gooooodmorgon godmorgon!

Min uppdatering på senaste tiden är = Död. Usel. Dålig. Död igen.
MEN det ska bli ändring! Idag ska jag blogga.. 2-4 gånger, jag lovar! Minst! Ni ska få så himla mycket nice att läsa om.. hoppas jag. ;>

Igår hade jag avslutning med fotbollen. Det var skitkul!
Vi kom först dit, drog på oss våran röda alnö if - överdragströja för att gå och och knäppa lite kort. Efter det gick vi in igen, och fick skriva på små lappar, vilka man nominerade till "årets buse, clown, lagkamrat, stjärnskott, mål och årets kämpe".
Sedan åt vi god mat. Efter det delade vi ut små korgar med massa saker i till våra tränare som tack för säsongen. Och efter det delade vi ut lite priser som tex Rullebollen 2008. Sedan delade de ut mer priser, nu detdär med årets mål, årets buse osv.. Jag fick priset som årets stjärnskott :') Hehe det var jätte roliga priser, mitt pris var ett par vit-guldiga vingar och ett diadem som höll upp en guldig tiara. Camilla sa: stjärnor ska ju vara i himlen.
Efter det dansade vi och lekte lite lekar. Aja, kul var det=)


Och idag ska jag spela min första innebandy match för denna säsong. Jag gruvar mig som fan över det. Jag har typ 0 teknik kvar och det värsta är att jag ska spela i div.3 med utvecklingslaget. Känns..väldigt........pirrigt.. Men vi får väl se hur det går. Där har jag ju en till bloggning! Jag bloggar efter matchen så får ni veta hur mkt jag skämde ut mig=)

Men nu ska jag äta frukost..

shhmek phå stjhhhärten / ii


yesterday.. heheheeee

Kommentarer
Postat av: linzo

mitt stjärnskott :):)

2008-09-28 @ 17:38:38
Postat av: Camilla

Du är en stjärna =)

2008-09-28 @ 20:59:49
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0