you're my dream comming true

HÄLLOU.


Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhh på mig själv. Idag har min dag varit = dålig, trött, dryg, tråkig, känslosam:'), dryg och tråkig. Med känslosam menar jag inte att jag svävade runt på rosa moln genom korridorerna med en röd hjärtformad skylt där det stog "Jag ÄLSKAR er" på. Utan jag menar mer att min humör har varit lite upsidedown idag. Imorse på svenskan i grupprummet stog jag och Hanna och gjorde en spexig dans inför 2 flikkor i klassen! Då var mitt humör glatt och roligt. Senare på matten var jag riktigt arg på allt och alla, sköt bort min dregglande, tyvärr - matte kompis bänk så min psmiga mattelärare fick hets och vägrade hjälpa mig under lektionens gång. Då satt Jossan och berättade lite saker för mig, jag fick tårizar i ögonen..... SNACKA OM VARIERAT HUMÖR! Och jag har liksom ingen anledning igentligen! Det är heller inte lingonveckan som är pågång efter som att jag nyss haft den. HEHE. Kanske beror på för lite sömn..
HURSOMHELST. Mitt humör just nu är nog bra. Enkelt och bra.

Eftersom att min uppdatering varit helt död under helgen kan jag sammanfatta lite kort vad jag har gjort!
Fredags: Hmm vad gjorde jag då... ja juste! Var på stan med Sandy. Träffade även Kalle en snabbis då.. första gången jag snackade med han IRL, very coolt. På kvällen drog jag till Linzo en stund.
Lördags: Klev upp kl 06:15, käka frulle, tog mitt pick och pack och drog till Övik med distriktslaget. Vi åkte upp med buss tillsammans.. sedan spelade halva vårat lag match mot Ångermanland, ink. jag. Vi vann med 4-2, YEAH! Andra matchen mot Ångermanlands och vårat andra lag förlorade vi tyvärr med 5-1 :/ Skaffade mig lite nya kompisar också.. Eller lärde iaf känna dom mkt bättre, det var skit kul! :>
Söndags: Spelade innebandy match i div.3, jag gjorde hattrick.. och ja, jag är lika förvånad som ni. Den matchen vann vi med 8-2. Senare drog jag till Sandy hela kvällen och hade kul :D

Idag är det iallafall pluggdag som gäller. Har prov på ons och fre. Första proven för denna termin.. ska nog gå bra, HOPPAS JAG! Och ikväll är det innebandy träning.

Nä men nu måste jag börja plugga.

p o k / ii


HOS SANDYSUNDAY

Kommentarer
Postat av: linneaaa

ÅÅÅÅH VAD FINT SKRIVET! TåRiZ :*

2008-10-13 @ 16:31:52
Postat av: Kalle

im so coooooooooooooooooooooooool. hehe hihi hoho haha

2008-10-19 @ 18:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0