engelska läxa, hjälp

Hej amigos!

Okej jag insåg precis att detdär lät sjukt töntigt. Jag låter som min spanska lärare när han kommer i korridoren med raska steg i en lite gungande gång stil, med sin kaffekopp i handen och utropar över hela korridoren:  "HOLA AMIGOS!:D:D:D:D"
Så låt mig börja om..

Hej biatchezzz.

En bra början. Lät lite cool sådär, vet att du gillar'ä.
Sååååååååååååååååååååååååååååå........ Idag har jag varit i skolan, på idrotten hade vi konditionsbana, bla skulle man typ åla på en smal madrass nere på golvet under nå jävla band. Men det gick finfint! Blev bara lite skraj när en kille i min idrottsgrupp skulle hoppa över en plint, eftersom han bröt armen när han ramlade ner från en plint när han gick i min klass för några år sedan. Den gick av precis under armbågen, så fick han panik och skrek typ AHHHHHHHHHHHHH medans han viftade med armen fram och tillbaka. Vet ni hur äckligt det såg ut? jag drömmer fortfarande om det.. det är precis.. som att det var igår *lUgN oCh DjUp sTäMmA*. Hehe. Men nog om han!

Sedan kom jag hem. Pluggade litelite sedan åkte jag in på birsta med mamma och sandysolsken! sandra! sandywandy! lillfoppa! smaka på orden lite. Jag köpte iallafall en mörkorange lite större tröja på Monki och kanske världens snyggaste skor? lööööööv them. Också köpte jag även ett par earrings för en tia.

Och nu har jag suttit och pluggat och grubblat på min engelska läxa som jag har tills imorgon. Vi ska alltså plugga in 4 sidor på engelska, en historia, som jag ska kunna berätta om på english såklart för Brittis. Och jag lyckas....allt utan braaaaaaa. Får inte in någonting i huvudet. Kan se mig stå där framför henne när hon har plockat ut oss en efter en, när det tillslut har kommit till min tur. "This story is about Eddy Wilson, his in the fifth year and...eh...his in the outdoor centre in wales.. and..hmm NÄMEN så var det ju inte hihi!.. hes best mate is John Page..ehm.... they hate school....... nämen det var ju bara Eddy som gjorde det eftersom att han inte kan läsa och skriva! Eller?.......Så dum man får vara! *fLörTiz*

Känner verkligen längtan efter morgondagen och mitt lilla möte med Britta!!

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen. Önskar jag kunde ta kort på iallafall skorna, men kameran har inge batteri och jag orkar inte ladda.

bitch slap......kaxigt!./ AiDaHo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0