kära dagbok..

Tjaaaaa.

Idag slutade jag kl 12. Skitskönt! Gick hem med Ellen och Engelina som vanligt.. satt mig här när jag kom hem och har suttit här i snart 2 h. Så dryyyygt. Idag hade jag iallafall SO prov, det gick faktist bättre än vad jag trodde, känns skönt. Jag trodde att jag bara skulle lämna in provet då jag bara har svarat på EU-frågorna. Men resten gick också bra, hoppas på ett litet VG.

Ikväll har jag distriktslags träning, eller ikväll? Om 3 timmar. Måste göra mig något att äta nu så jag hinner smälta maten om jag inte vill få mjälthugg.. Hörs laaaaater babys..

Förresten ska jag skaffa ny blogg, av lite olika anledningar.
Någon som har något förslag om vad bloggen ska heta? Isf kommentera mer än gääääärna..
..vet att du har något..kom igen nu... lätta på hjärtat :>

p o k

Kommentarer
Postat av: jag

Varför ska du göra det? jag ha iallfall inge förslag:( eller hmmmmm.. kanske idox.blogg.se?

eller idasbloggebestivarlden.blogg.se hihi:D:D

2008-10-17 @ 15:21:17
Postat av: Kallesomhardombästanamnenivärldenochkommernypasigsåhanblirledsenomdunekarhansförslag

jag har bäst förslag ========)))))))

KALIDA !

2008-10-19 @ 19:53:14
Postat av: Anonym

2008-10-21 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0