ja eteer en go' makkah

Go' kväll på er.

Kom precis hem från träningen. Var ganska slapp träning..
Iallafall så insåg jag precis hur lite jag igentligen vet om svenskan tills imorgon. Så är det nog till varje prov, jag TROR jag kan värsta mycket, men när det kommer till kritan så.. kan jag typ ingenting. Så jag ska verkligen försöka plugga till den nu!
MYCKET! Jag lovar.. men ni lär väl inte bry er. Jag försöker nog bara lova mig själv.. hehe.

Iallafall ni som gissade rätt på mitt nagellack var..
Linnea och Astrid! Silvrigt var deeeet. GRATTIS FLIKKOHR. Jag ser fram i mot våran lilla middag =)

NEMEN nu måste jag verkligen plugga. Vi hörs..

..imorgon..

eller något.

/ iDA





Kommentarer
Postat av: linneaaaO

WOHOOOOOOOOOOOOOOO :D:D:D och jag fick ingen hjälp alls :P

2008-10-14 @ 22:54:31
Postat av: astridelander

HAHHAHA! heeeey jag är bäääästiiiis, :D

2008-10-15 @ 16:04:48
URL: http://aastridelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0