25 oktober

Nu har jag äntligen kommit på ett namn till min nya blogg! :D Tror att det får bli det..
Sandra ska hjälpa mig med designen till den, och när den är klar då jävlar blir det bloggning igen! Lusten till att blogga har verkligen sjunkt till minus, jag vet heller inte varför? Känns som att alla bloggar har tappat sin inspiration...
Jag behöver nog inte direkt någon inspiration till själva bloggningen, det är bara det att jag orkar liksom inte.

Nu kommer lusten.. jag vill berätta 1000.000000000000000000 saker för er men, det finns ett MEN. Jag ska hålla mig så jag blir riktigt sugen när nya bloggen är igång. Har en känsla av att den kommer blir mycket bättre! Eller vad tror ni?

/ii

    

Detta kanske var sista inlägget på denna blogg, vet vet?
Då har jag en fråga till er: Är det något som skulle kunna förbättras till min nya blogg? Vad som helst! Mer bilder?  Mer snack om samhället? Kanske lite kändis skvaller? Det skulle vara kul att hör vad ni tycker! Vill ha mycket kommentarer nu hurrni, det är kan vara sista inlägget, så ta chansen och gö mig glad genom en kommentar. Vore great:D

Kommentarer
Postat av: sandraforsberg

Ida, du och jag ska göra den snyggaste designen tillsammans :D den kommer vara snygg till 100000! ;D

jag säger bara lycka till men nys bloggen :D love to you my friend

2008-10-25 @ 14:40:21
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: cecilia

mer bilder :D

2008-10-25 @ 14:49:39
Postat av: natalie

Jag tycker också mera bilder. Annars är det ju bra som det är:) Fler uppdateringar förresten!! kram

2008-10-25 @ 14:55:19
Postat av: Camilla

Jag gillar att du beskriver vardagliga saker, det är roligt att läsa om ett vanligt liv =) Det finns så många bloggar om mode, kändisar, skvaller m.m. så det är roligare att läsa något verkligt och ärligt =) alltid roligt med bilder på bloggar =) Det livar upp =) Lycka till med den nya, hoppas blogg-lusten kommer tillbaka =) Kram

2008-10-25 @ 15:29:47
URL: http://milla83.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååååh, är den den tröjan? :P den var myyyyys.



bloggen då. lite mer bilder och lite mer bilder på dig! och mer om vad du tkr om det här och det där, det som diskuteras just nu! och mer liksom analyser :) eller nåt :P MEN DEN ÄR REDAN PERFEKT!!!!!!

2008-10-25 @ 19:10:22
Postat av: Anonym

många bilder på dig:D

2008-10-25 @ 21:29:05
Postat av: anna

jag tycker också lite mer bilder (: annars är det bra! Den här bilden på dig var föresten väldigt fin! Saknar dig Ida! <3

2008-10-26 @ 14:26:58
URL: http://annanylander.devote.se
Postat av: Kalle

mer bilder.. =) också ge mig namnet på bloggen om det inte blir Kalida såååå ='(

2008-10-26 @ 19:37:07
Postat av: ida

svar: jo det är så här att omman inte orkar göra franck manikyr så målar man under naglarna med en vit nageln penna. förstår du ? :)

2008-10-26 @ 21:19:31
URL: http://aboutida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0