TJAB.. fan! nu gick nageln av

Ok, jag vet att jag har varit usel på att blogga nu på ett tag. Hur har jag igentligen klarat av 2 dagar utan bloggning och utan mina kära läsare?! ingen som helst aning. Kanske det kan bero på att ibland låter man livet gå före, ibland har man massa andra saker som ska hinnas med!
Jag kan ju kortfatta allt jag har gjort dessa 2 dagar:
söndags: match, förlust dock.. men dom fick bara in nå tur mål!
igår: skolan, sandra en snabbis, match - förlust igen..
idag: dm hela långa dagen, stan med hanna.

Såå.. Hur gick det för min lilla klass idag på fotbolls dm:et idag då? Jo vi åkte ut i kvarten, men annars så;)
Jaja, efter DM så gick jag och Hanna runt lite på stan och kollade lite bara.. sedan gick vi ner till ån och solade,pratade och sådära, haha jag brände mig i ansiktet så jag är röd och fin nu, hoppas det lägger sig tills morgondagen. På tal om morgondagen! Jag har spanskaprov imorgon, jag har inte pluggat ett skit! Ffffffan.
Önska mig lycka till, säger jag bara. uhu

Alltså, jag vill berätta om något intressantare.. jag vill. jag VILL. Men jag kommer inte på något.
Så vet ni vad jag ska göra nu?
Plugga spanish, spanska.. español..
KRAM!
/iiiii

 
1, änderna står och spana in mig
2, NU SKA DET PLUGGAS.. so long(det sa alltid min förra kompis i typ 5-6an. åh vad jag saknar henne)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0