skrivande stund

Jaa, i skrivande stund sitter jag hemma alldeles själv. Jag ska snart dra iväg, cykeln och jag för att
hämta littlesister på dagis. Nää asså jag känner mig som en mamma.. uhuu
Men ni undrar säkert varför just jag ska behöva hämta henne, och inte mami or dadi, det är för att vi
kommer behöva stressa iväg oss till matchen, ska åka redan klockan 5! till lucksta.. igen som har lust
att titta förbi? tar bara sisådäär 50 min(?) från sundsvall. hehe

När jag har hämtat tilde hade jag tänkt att vi skulle ta en sväng till ica på våra cyklar, och köpa vanilj yoghurt.
Tänka göra värsta mummsiga mixern:
- vanlj yoghurt
- kiwi
- banan
- äpple
- russin
okej, jag kanske hoppar russina, det lät likom inte som att dom.. passade in;)
men det är väl inte onyttigt ändå? jag köper en nyttig yoghurt! då blir det gott och nyttigt på samma gång.
enkelt, och så bra! för efter många rop efter min mage som håller på att drunkna in i sig själv.. om ni inte
fattade detdär så menar jag att den.. äh jag vet inte själv.. med andra ord, den VÄXER i fan rasande takt!
jaa, då har jag ju bestämt mig att bli nyttigare. sluta med detdär småätandet! NU SKA JAG SLUTA.. heheheheh

men nu måste jag kila iväg om vi ska hinna!!! blir nog inget mer bloggandes idag, kommer hem runt 10 ikväll.
wish me luck to tha gameee (H)
/ nyttiga pär


image37
jag är nyttig nu, promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0