sandra är min nytvättade lilla gris

Tjenaa
Jag har nyss kommit in från kylan, var ute med Sandra i ca 1 timme.. Vad gör man ute nu, när det är så j.ä..vl.a kallt?
Jag har fan ingen aning, men Sandra tvingade ut mig.. Japp, så är det att ha en kompis som blir rastlös efter 1½ minut! Och vad gör man inte för sina vänneeeeer? haha jag gör nog inte SÅ överdrivet mkt för mina kompisar, alltså, visst gör man.. Men jag är ingen såndär som berättar för sina kompisar 24/7 att "hoppar du så hoppar jag" eller "jag ska alltid älska dig, tills sista andetaget och ända in i graven" såndär skit. Det räcker gott och väl för mig att jag påminner dom nångång då och då att: "åå, du luktade ju gott idag!:o" eller "det va värst vad du har blivit fresh, börjat med tandkräm nu?" sådan är jag. Nästan..

Jag tänkte lägga in lite bilder snart från kvällen, blev faktist några fina bilder:)
Men först måste jag föra över dom, och det gör jag när jag orkar.

SO LONG.
image89
Dagens outfit:
Byxor: (chinos) från monki
tröja: vit från h&m
kofta: GT
skor: svarta från nilson
sjal: bikbok
armband: h&m
skinnjacka: cubus




Kommentarer
Postat av: Sissi

Fin outfit ;)!

2008-05-25 @ 17:59:46
URL: http://simonenordquist.blogg.se
Postat av: elina

tralalala du är min flicka!

2008-05-25 @ 18:35:59
Postat av: linnpinn

snyggaste tjejen på länge !

2008-05-28 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0