perelli, favorit?

Alltså, ni har läst min blogg för 9876556789 inlägg sedan så stog det ju att jag inte tycker om Charlotte Perelli..
Men jag har kollat hennes framträdande nyss på youtube från igår, eftersom att jag inte hann se det hemma, och på kommentarerna har hon fått lixom "love you so, good luck from the netherlands" och från grekland och massa annat, så hon verkar ju vara där uppe bland toppen, och det är ju bra. En kompis sa till mig och några till för ett tag sedan, ungefär såhär:
"det spelar typ ingen roll om charlotte är hur bra som helst, sverige kommer aldrig att vara i toppen igen".
Jaha? vi får väl se, får väl se. Tror vi har väldans bra chans i år iallafall, JAG tror det.. hon är nog bland top 10 iallafall, eller vad säger ni? :)

Förresten äre ju semi idag igen i talaaang, vem hejar alla på?:)..
Ne nu vill min bror ha bärbara, för han ska ha med den till en kompis tydligen.. kom igen och kommentera nu fooooooooolk, så jag blir toppen glaad.
Hörs nog mer mot kvällen!
kramkram

/ida

image83

Kommentarer
Postat av: astridelander

hon kom inte i toppen i år heller , vem hade rätt va? (; haha ,

2008-05-25 @ 20:51:25
URL: http://sweeetdreams.blogg.se
Postat av: ida

hahaha jo men du, du sa att sverige ALDRIG kmr komma upp till toppen igen.. räkna med alla andra 200 år också;)

2008-05-27 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0