hemma idag!

Åhhhhh min rygg..
.. jag har så himla ont i min rygg, och varför? JAG VET INTE, sjukt jobbigt iallafall.
Jag hann ju inte blogga igår något när jag kom hem så jag antar att ni vill höra lite om hur det gick igår på matchen, eller kanske inte.? haha men ändå, det gick väl ganska bra tycker jag. Jag fick ont i ryggen innan uppvärmningen men jag spelade fast jag hade ont, kände inte av det så mycket när man väl spelade. Vi vann med 3-1 och jag gjorde 1 mål + ett mål pass. Jag hade inte så mycket ork kvar pga att jag har varit sjuk, men jag fick beröm ändå att jag hade spelat bra och det kändes kul:)

I bilen påväg hem hade jag verkligen ont i ryggen asså, jag kunde inte böja på mig för det kändes som att hela becknet(?) sprack och min svanskota. Imorse var det bättre men jag stannade hemma för att vila ryggen, lite mer sömn lär ju inte skada. Fast jag borde ha gått idag, missar matteprovet.. också får vi reda på vad vi fick på so-provet idag också, aja får be någon av tjejorna att kolla upp det!
Nej men nu måste jag prata om lite roligare saker, inte vill ni lyssna på förkylningar hit och dit och massa trams?
Ne, förstår väl det små baaaaarn:)

Ikväll ska jag nog åka in till stan med Sandra och äta på kina, det blir mys:) fast vi får se hur min rygg mår först och främst... nej nu kom jag in på det igen, hehe. Jaja, innan det lär det väl bli en sväng på stan också, det är ju morsdag på söndag så man kan ju passa på att köpa något litet fint till sin mor, eller hur!
Jag har nyss ätit lite fil med flingor och torkade jordgubbar, mums.. Ska nog göra mig i ordning snart, iallafall duscha och fixa håret. Nu ska jag gå och sätta kameran på laddning,
bloggar lite senare..
kram
image78




Kommentarer
Postat av: engelina

hade också ont i ryggen i dag! :O haha samma lika :D

2008-05-23 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0