grattis bästa vännen

Hellooo
Jag har inte hunnit skrivit något på jätte länge känns det som, har fast för mycket att göra!
Men nu sitter jag äntligen här och skriver..

Iallafall så fyller Linn krigsman 13 år idag, grattis linzooo<33

Igår så var det så jävla mysigt, bästa kvällen på ett tag nu.. även fast det var 1000 - grader.
Det började med att Cissi kom till mig och så fixade vi oss, sen kom linn också.
Då gick vi iväg till alla andra som var nere vid en brygga ute i Gustavsberg.
Vi gick strand promenaden och mötte dom där framme. Sen satt vi oss vid ett litet
grill ställe och eldade och typ grilla marsmallows(stavning?)
Där satt vi med filtar och hade det braa
ååååh jag saknar det redan, men bara för en speciell anledning, ni som känner
mig vet varför..
Iallafall så folket som var där var: jonthe,molly,pontus,linn,jag,didrik,cissi,filip, stina och henne hund
molltas:D

så mysigt såååå + att cissi sov hos mig på kvällen och vi hade så himla kul haha . grisen min

Och idag då, vaknade vi runt halv 9.. låg kvar i sängen typ en timme innan vi gick bort till Linn och sa grattis..
Sen gick vi hem till mig igen, och då åkte cissi hem tillsig och duscha/hämta linns paket och sånt
Sen när hon kom till mig så fick jag migräään uhuhuu.. men jag tog en migrän tablett så det gick över efter
en stund. Vi fixade oss sen drog vi hem till linn igen runt 2-3?
dom som kom till linn var först jag cissi matilda och emma. vi gjorde mat som vi käkade upp sen och
sjung singstar m.m. Sen kom pontus och då fikade vi och sjung för det lilla födelsedags barnet ;)
Efter det kom jonthe adam ante filip och ogge så sjung vi singstar men sen gick jag hem för imorn ska jag
upp tidigt och spela träningsmatch.. blir väl inte så mycket till spela för mig eftersom att jag fick migrän idag+ att jag fortfarande är förkyyyld jävla pissss är så less att man aldrig kan bli frisk..
och ursäka om jag skriver som jag gör nu men har lite bråttom till min säng, måste få sömn till
morgondagen.

puss på er och åter igen grattis linn. du är dendär stjärnan som aldrig kmr slockna för mig!<3

/ ajdaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0