godmorgon

godmorgon godmorgon. haha. jag är stammis

Nej det är jag faktist inte.. hehe. Det känns som att jag aldrig har tid att blogga längre..
Som att jag får skriva det som har hänt 2 dagar, i ett inlägg. och det går bara inte,
jag får helt enkelt ta och skärpa till mig.

Nu mina vänner ska jag inte slösa tid: Igår vad jag med Elina andersson, världens snällaste tjej.
Plus att hon är så himla fiin!!, nä jag är inte leb heller, bara avundsjuk på henne. Vi hade det jätte trevligt
iallafall, först var vi en sväng på birsta där vi fikade lite och gick runt och kolla. Efter det tog vi bussen hem
till mig. Där fixade vi till oss lite. Vet ni hur långt hår hon har eller?! Nääästan ner til. stjärten. Typ 1 (stor) decimeter
från stjärten, det är så himla fint :') iallafall sen åt vi tacos, sen kom cissi och sen drog nvi hem till linn och träffade
massa folk. Alltså förlåt förlåt alla om jag var på värta fitt humöret men ...
ohojojojoj nu rinner tiden oväg och jag ska ju på träning nu.
skriver nmer sen
/iiiida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0