ge mig tips, i massor

godmorgon,
eller jag kan nog inte säga direkt att det var en "god"morgon för mig in the morning.
Under hela veckan har jag längtat till helgen så jag äntligen kan få sova ut ordentligt,
så vaknar man kvart i 8 av lillasyster nerifrån som sitter och kollar på nå jävla Dora, också har hon
på nästan högsta volym..
dora: "SÄÄÄÄÄG BLUUUUUE"
tilde: "bluuuEUEUEUEEEEEh"
dora: "JAAAA, SÄÄÄG BLUE"
tilde: "hahahihihihehe BLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUE"

Idag började våran fotbollsträning kl 10, som ni märker då så är jag inte där och tränar för jag får inte för faaar.
Inte bästa starten på dagen idag tycker jag! får hoppas på att det blir bättre ikväll då jag troligtvis ska vara med
linn och elina, och kanske några fler? ingen som har lust att hänka på eller? :)

ååh tränings ångest, ångest ångesst.
jag drar seriöst ut snart och springer, även om jag vet att det inte är bra för mitt lilla förkylningsvirus..
varje dag drääänker jag mig i te med honung, kan jang och nässpray, är det ingen som har något tips
på hur man blir frisk fortare, typ nån särskild dryck.... osv? hehe, HÖR AV DIG ISÅFALL.
+ att ni vet väl att tävlingen fortfarande är igång? ;) hahahah

nej nu kurrar det i magen, ska nog dra mig neråt och äta lite frukost.
bloggar lite senare så ni får veta lite mer om dagens planer.
kram
/idaho

Kommentarer
Postat av: elina

hehe sötsyrran :) ja vi ska ha super roligt ikväll

2008-05-17 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0