..fortsättningen hehe

jaa jag fick då lite bråttom förut.. skulle iväg på distriktslagsträning!
om ni vill veta hur det gick kan jag beskriva det rätt bra med ett ord: sämst.
alltså det gick ärligt hur dåligt som helst!
.. fast det kan ju bero på att jag är sjuk nu + att jag inte sov så mycket inatt pga min hosta.
FAN OM JAG BLIR PETAD NU, assåååååååååååååååååååå.
men haha, jag gjorde iallafall ett mål. men det är ju spelet dom kollar på..

aja, jag kan iallafall fortsätta med meningen som jag avslutade med på förra inlägget:
förlåt om jag var arg igår men, ja, elina du vet ju varför haha. jag menar det, förlåt..

på tal om elina så ska jag nog dra till henne snart, när jag har blåst håret,plattat håret, fixat håret,
sminkat mig, ätit nått jaa osv. hehehehe
vi ska nog ner till stan en sväng och kanske träffa didrik:) och kalle? jag vet faktist inte..
efter det ska jag käka hemma hos henne, det blir grillat. mumms så mys!

nu ska jag gå ner och kolla vem det var som kom, det är nämligen så att tilde har barnkalas idag.
fan vad jobbiigt. hehe men jag skriver nog ett inlägg senare.
pusssss /ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0