design

jajaja jag håller på att fixa designen men har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ha för bild/bilder
längst upp..

idag var det vanlig tråkig dag på skolan, på idrotten hade vi dans och vi dansade bugg. tråkigt enligt mig!
sen har jag inte gjort något annat idag, var och kollade på träningen en snabbis eftersom att jag inte är med
för jag fortfarande är lite sjuk. men jag är på bättrings vägen nu iallafall;)

nyss har jag gjort klart kemi läxan och nu ska jag se på andra avenyn som redan har börjat.

kraaam/ ida!

image36
hehe bajs kvalite, i know that.... :(
min outfit idag rå
tröja - h&m
halsband - h&m
byxor - monkey
väska - fått den av mormor för 4 år sen.
brillor - har gjort de själva!...  på paint, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0