dagens star goes to ELINA

tjabba:D
jag sitter just nu hemma i sängen med elina och väntar på att maten ska bli färdig..
vi kom hem från linn för en liten stund sedan och ska nog dit efter vi har käkat och fixat
oss lite grann. Dom som ska dit blir nog linn då,jag,elina,pontus, kanske didrik, adam och ag.
ska bli riktigt kul faktist!

Idag har jag städat rummet innan elina kom, och det behövdes verkligen hehe. men nu är det rent och
fint.. Jaja.

Dagens:
Byxor: svarta chinos
Tee: vit från h&m - kaaaaarl
Sjal: svart från indiska..
Hår: typ fläta i luggen, bakåt
Humör: SUPERGLAD
Stjärna: elina andersson!
Idiot: linnea bärtafjärta
Dusch: min kanin fick sig en rejäl en i morse, haha
Väder: tråkigt, typ grått.. och kallt!

nu fick ni iallafall veta hur min dag har sett ut:)
nu ska vi äta lite god mat innan vi drar hem till linn, få se få se vad som händer hehehehehHEHEHEHEH ;)
puss och kram
/ida

image69
snygging på hög nivå:D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll, och kolla gärna in min blogg! :D

2008-05-17 @ 19:35:03
URL: http://lisalisalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0