bjööööööööörn på alnö!

Tjena tjena,
Måste bara få börja med att säga att detta väder är so great! Hoppas det håller i sig hela sommaren (men ännu varmare väder är ju inte heller till någon skada!). Idag började jag 08.10, som alla andra dagar utom måndagarna.. Så jag fick pallra mig upp ur sängen runt kvart i 7 och fixa till mig lite och käka frukost innan jag drog iväg.
Är himlans trött idag, eftersom att jag somnade ganska sent igår. Men aja.

Vad?! Jag fick nyss ett sms av en tjej i klassen:
"det finns björn på alnö, och de har hittat björn-spillning på Öde(skolan)"
Jaha, björnar? och mitt i alnö centrum?! låter lite skumt men..
aaaah, nu kom ett till, läs:
" nån mamma känner sa igår att dom hade sett en björn och hennes unge. Och nu sa pappa att det var några som hade sett björn-sprillning vid öde och i elijuspåret, dom är ju i centrum och allt! "
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ, man kan bli fan bli dödad av björnar!
OCH JAG BOR JU KNAPPT 1 KM FRÅN CENTRUM + elijuspåret.
uscha!
jaja, nu ska jag gå ner och göra mig en macka, bloggar lite senare
/ida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0