BIOLOGIPROV fjgifgoir

hejhej
jaa jag bli så otroligt irriterad på detta pluggandes hit och dit!
har prov imorgon om matspjälkningen+ andningen och massa sådant, så himla mycket vi ska kunna.
och jag har inte haft tid att plugga riktigt ordentligt förns idag och provet är imorgon. snacka om att vara ute
i god tid, eller huuuuuuur.

och eftersom att det är så mycket, orkar inte jag ta in allt, eller jag KAN inte ta in allt.
OMPROV OMPROV OMPROV är fan det ända som sitter i mitt huvud nu. snällaaa muntra upp mig:D

idag var jag iallafall hos elina, som jag skrev förut och hade jätte trevligt. fick tårta o massa:)
och hon gillade halsbandet hon fick av mig jätte mkt, det blev man ju glad över hehe.
jaa, ska se andra avenyn nu och bara försöka slappna av tills imorn och bara hoppas på det bästa,
finns ju nästan inget annat att göra exakt just nu.

har inga bilder sen idag men jag lovar att när jag har fört över bilderna från kameran (när jag orkar) så ska jag
lägga ut massor med bilder, promise.

släng in en kommentaaaaaar vettja, ni är så dåliga på sånt:o  ;)

jajajja nu har det börjar, puss!
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0