alla älskar min mentor- nej..

TJENA
igår när jag tänka sätta mig och blogga så fungerade inte internet här på bärbara, och det gjorde det inte
förns idag. Lite less man var!

Idag har det varit helt vanlig dag, ingenting nytt..
Eller jag hade ju utveckligssamtal också, jag jag får speeel på min mentor som jag hade utveckligssamtalet med..
Man skulle skriva vad man skulle ha som mål till nästa utveckligssamtal som är vid jul-tiden nångång där, och
då har ju vi fått betyg och allt till åttan. Och hon försökte bara göra narr av mig:@ Gillar henne inte alls, tack o lov
att hon går i pension till jul;) Fast alla har ju ett sätt att vara på, som jag då - folk kan bli less på mig väldigt fort, men det är inte för att jag är jobbig utan för att dom är tråkiga och har dålig humor! thats it, höhö..

Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, skulle igentligen ha träning men jag ska vila. Blir nog lite plugg också
skulle jag tro.
Alltså, jag är så sjukt shoppingsugen nu!!
här är några vill ha, just nu:

image48
haha, vad litet det blev.
en tunika, en tröja, chinos och en kjol.
mest vill jag ha kjolen och byxorna, men jag är pank:( få ta och flörta lite med mammsen..

nu ska jag måla om naglarna!
pussar och en kram 8-)

/ ajda

Kommentarer
Postat av: undrande :)

vart finns dom byxorna? sjuk snygg :)

2008-05-15 @ 16:26:08
Postat av: ida

dom finns troligtvis kvar på monki fortfarande.:)

2008-05-15 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0