Mina nya chinos, syns kanske inte så bra, men vad tycker ni? :)

TJABBA.


Jag är fortfarande täppt
i näsan, och hade puttelite huvudvärk i morse men annars mår jag kanoners! Var på the beach idag med Cecilia och Sandra och steeeekte. Också badade vi lite också. En gång trodde jag att det var en nunna som låg på botten när jag och Sandra simmade ut en bit. "en nunna?" tänker ni.. ja, en nunna! Jag och Sandra såg på en skräckis häromdagen där det var en nunna som kom upp ur vattnet, badkar, sjön osv typ. Och sen mördade hon massa tjejor.
Därför har jag fått en forbi för nunnor nu. Ska aldrig konfemera mig. För då får man träffa nunnor har mitt barn Cissi sagt.

När jag nämner bad, nämner jag nu mitt hår. Att bada med håret uppsatt är dumt. Att sedan torka håret uppsatt i solen är också dumt. Att sedan komma hem och släppa ut håret och märka vad man har orsakat tänker man: dumt.
Alltså förstår ni att mitt hår är ett enda trassel nu. Bara tarssel, lockigt och tovigt. Inte alls kul! Någon som har tips hur man gör för att slippa det? :)

Ikväääääääll mina små fjun, ska jag träna! Första gången på ungefär 1 månad. Undra hur det kommer gå, plus att jag fortfarande är förkyld. Men vafan! Nu måste jag komma igång med träningen igen!!




Jag är en softis. En softis brevid äppelundas grusplan med min vän Cissilito!


kyss på er / ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0