pretto-me, hahaha nej så är det inte

Hey.

Så jävla trist väder idag, blir sjukt less. Less. Mycket man är less på. Folk som bara ta och aldrig ger. På att jag aldrig kan bestämma mig. På att jag aldrig får sova ut på morgonen för lillsyster väcker mig. Även less på folk som tror sig vara less.
Nu blir jag less på mig själv. Fan vad pretto jag lååååter.

Idag HADE jag planer, skulle åka till stephani. Men vi tar det någon annan dag, orkade inte palla mig dit när vädret är som det är, hehe. Typ hela dagen har jag suttit framför datorn. Förutom imorse när jag såg på en Scooby-doo film med tilde ur hennes lilla samling :'). - vivaaaaaa MexiCO, hey hey HEY! sjöng dom, tilde också.

I  was with my friends Cecilia yesterday, and from now on i'm going to speak english, because i love my self when i talk like this, im so fucking good! I hade a great time with my little blond-friend yesterday. We did slingor *Oups* in eatch others hair and then I cut her hair, I must say i did a great jobb :') Or what do you think cecilia? Haha i know cissi dont fattar everything i say, she has like G- in english, nooooow everyone knows that to. Bad. Sad. Mad.
aaaaaaaah orkar inte.
Ikväll ska jag nog vara med henne igen, får se vad den kvällen har att bjuda på!
men nu..



kYSs/ ida

Kommentarer
Postat av: M.p

Helt otroligt fint hår : ) hur gör du den frisyren, bara sätter upp klämmor eller ? :) ingen tupering eller så ? : )

2008-07-12 @ 18:16:14
Postat av: Sandra

Sv - det var ashley! ;) hehe kram

2008-07-12 @ 18:38:03
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/
Postat av: cissilithoo

jag älskar att läsa din blogg och jag älskar dig ! och det blev bra ;D

2008-07-13 @ 11:34:16
Postat av: ida

M.p: Jag tar hår från båda sidorna och sätter upp med hårnålar, sedan låter jag lite av luggen hänga ner. Och nepp ingen tupering, men jag har ganska tjockt hår så det behövs nästan inte;) tack förresten. kraam

2008-07-13 @ 13:51:54
URL: http://idamathiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0