kfgsidufhiio jävla fittgranne

MORN MORN



Hade alla ni som var på gatufesten igår treeeevligt? Det hade jag iallafall. Fast det kändes som att jag var där i typ 2 h. Tiden går fort när man har kul ju. Först gick jag med cissi och stephani, sen kom matilda och linn också. Sen kom alla grabbzen. Mkt nice. Åkte dock inga karuseller som många av de andra gjorde, de åkte dendär jävla batman! Fyfan. det är att gå över gränsen haha. Sen när dom skulle upp i en annan ångrade jag mig att jag inte hade köpt en biljett jag med.
Måste bara få berätta en sak, förra året fick jag min mobil 1½ vecka innan gatufesten, och självklart blev den stulen där också. Men igår, nä nu ni, jag höll i min mobil i handen så jävla kärt hela långa kvällen! Bra där ida.

Åååh är så trött nu asså. Känns bäst att man har sveriges normalaste grannar bakom sig. Och att dom inte riktigt har fattat än att vi bor i ett stort jävla område där folk ligger och sover, som dom aldrig har gjort. Älska dom. Vaknade lite halvt runt halv 8-8 att dom är ute och klipper gräset. VAD TÄNKER DOM MED? Måste bara få berätta en till sak, förra sommarn vaknade jag kl 4 på morgonen att det är någon som är ute och har riktigt jävla party typ. Så kollar jag ut genom fönstret vad det var, självklart står mina grannar där och klipper gräset YAO, spikar,skruvar och sågar. Mhm, VAD TÄNKER DOM MED? inte mycket iallafall.

Nog om mina grannar nu!
Ikväll är det match! Säsongens sista! mot matfors! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur ska det gå? Och hur ska det gå för mig? Som inte har fått sova ut.. stackars mig.. Dessutom är det jävligt synd om mig! Idag ärdet hur fint väder som helst ute, vill ligga ute på en strand och bara steka någonstans. Men nej ida, match ikväll, inte vara seg.
Stackars mig....

/ida

ddddd
Cecilia och jag efter en semi-vinst i västerååås

Kommentarer
Postat av: elina

haha, jag älskar dina grannar (y):D stackars dig, vi skulle ju ha gjort något med den dära gräsklipparen alltså!!

2008-07-03 @ 14:20:35
Postat av: stephani jp

haha jo alltid bra där med mobilen, haha batman den gick verkligen över gränsen!



tack för en underbar kväll!ajda

2008-07-03 @ 15:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0