home is where the heart is

Tja



Nu är jag hemma. Kom hem igår kväll, så jävla skönt! Hur gick det på cupen då? Vi tog guld:D fast i b-slutspelet, men ändå, det är fan guld :) Hade jätte roligt under cupen med allt folk, blev roligare att killarna också bodde på samma skola och hade klassrum typ 5 m från oss haha. Aja, vi gjorde iaf en bra cup med tanke på att det var vi som hade svåraste gruppen och vi kom 3a i den..

Idag ska jag och min vän cecilia åka in till birsta, får se om jag hittar nått nice. Men först måste jag duscha, blåsa håret som tar år, och äta något. Jag lovade att jag skulle skynda mig för typ 40 minuter sen så bäst jag börjar nu nångång!
Bloggar nog senare

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0