du är tokig ida. du är helt relaxad.




Hej små pungslickare.

Idag har jag spenderat 4 timmar av dagen hemma hos Stephani. Vi var ute och tog lite bilder med hennes nya systemkamera. Det var nog just då som jag insåg hur lite sådär.. cRaZyy jag igentligen är. Stephani kallade mig galen. Själv går det inte riktigt att hålla med.. Eller? Jag vet inte själv. Ibland kanske det hettar till i mitt humor-rika jag och jag blir helt galen. Jag ställer mig där på Luleåvägen i Granloholm och drar byxorna ner till fötterna, tröjan över huvudet sedan springer jag runt och skriker: "STEPHANIIIIII, VAR ÄÄÄÄR DUUUU?" Gick det kanske över styr?..

.....................................


Nejdå fanz, jag ljög. Så skulle jag aldrig göra! Pjuh tänker ni och andas ut. Jag vet att ni älskar mitt crazy jag. Men även att ni inte vill att jag ska välta staden upsidedown. Så jag kan inte göra annat än att nicka och lyda!

En liten tanke som nyss dök upp i mitt huvud är att, gillar killar oss relaxade tjejor? hehe. RELAXADE!
Då syftar jag verkligen inte på dom som aldrig släpper en fis, aldrig skämtar, alltid har allt på sin plats, och är så ordentliga så hit och dit. Vad tror ni? En som gillar mitt beteende är iallafall min lillasyster. Hon tar efter mig mer och mer var dag som går. Allt mer störande blir hon, men samtidigt underbarare :')


Nu ska jag äta en macka, senare borsta tanden.

kram/ ajdohohoho





Kommentarer
Postat av: Angie

hahaha jag trodde du hade gjort det ! :P haha ha en fin dag du med!

2008-08-09 @ 17:23:12
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det låter ju toppen att hon tar eter dig (y)

2008-08-09 @ 17:26:00
Postat av: cissilito

efter* oj glömde namn

2008-08-09 @ 17:27:10
Postat av: Sarah

svar: Detsamma du! :)



Skitsnygg blogg förresten!

2008-08-09 @ 17:54:10
URL: http://sarahsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0