........

......MITTNORDEN. Är en cup här i sundsvall jag har varit med på varje sommar, så länge jag kan minnas.
Minns känslan innan match. Minns känslan påväg dit i bilen. Jag fick dendär känslan idag igen i bilen. Jag sa det till Sandra(som jag åkte med) att det pirrade i magen. Då sa hon: jag vet! det gör det alltid när man kör denhär vägen.
Sant där. Man längtade att få komma till sina lagkamrater, gör sig i ordning. Uppvärma. Sedan ut på planen med sitt lag och ha kul.

Denhär gången var det inte vårat lag som var med längre. Jag och Sandra fick spela med 94orna. Vårat 92-lag splittrades i höstas, folk slutade dels för att vi hade tillsammans med dam-jun bildat ett lag. Fy tusan vad jag saknar 92-laget. I do.


MEN! no sad faces here. Vi vann ju trots allt en match idag! Och en oavgjord. Känns kul att man ska kliva upp halv sju imorgon.. Var förresten på birsta idag efter matcherna och köpte present till ellen och jossan som fyller år imorgon. Jossan får sitt imorgon men inte ellen, för jag och ellen skulle ge varandra när jag fyller år istället, typ bytaaaaaaaaa...

nä nu ska jag
gå och tömma min blåsa.

puss and hug / ajdahooe


MEN CISSI. Glada miner sa vi ju! du ska jämt vara så udda-spexo.. höhö


Kommentarer
Postat av: sandra

mohehhehhe; MITTNORDEN I MITT HJÄRTA!

2008-08-01 @ 21:11:29
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0