happy bithdaaay ajdaaaaaa.. happy birthday!

TJENIS.


Ja då sitter man här nu då. På sin födelsedag. Släkten är nere och härjar omkring. Eller "släkten"? Så många är det ju faktist inte här. Mina kusines familj och mormor & morfar. Men eftersom att mina kusiner är under 10 år så är det ett väldans liv där nere! Men det är ändå ganska skönt. Alla i släkten är ju fullt friska och bara det är ju bra! Hehe. Bla bla bla..

Igår var ju GirLzZeN här!! Vi hade superkul, såg på en skräckis också. Jag tror att Cissi satt och prata igenom hela första 30 minuterna bara för att hon var rädd. Var det inte så Cecilia? ;) Och sen så har vi ju Ellen och Engan. Små barnen mina.
Satt där helt upprympa av skräck i soffan med varsin kudde över ansiktet lite då och då. Bara mysigt! Bra avslutning på sommarlovet. Haha nej förlåt hurrni, Ellen och Engelina, jag måste få erkänna en sak för er! Igårkväll när ni cyklade hem så följde vi efter er en liten bit, okej, vi sprang efter er en liten bit fast en annan väg då. Och det var jag som skrek detdära!

Haha vi andra hade jättekul åt det för ni trodde att det var någon helt annan galning som sprang efter er. Nu vet ni. Och resten av mina kära små bloggläsare!


Jaa.. Imorgon börjar skolan, en vecka senare än er vissa och kanske till och med 2, och samtidigt som er vissa andra. Ska nog bli skönt på sätt och vis, att få träffa alla. Men när man hör prov..... matteeeee.......britt-ingeeeeeeeer... eka i skallen så vill man bara gömma sig någonstans. Men vafan! Jag kommer klara det galant hurrni.

Och ikväll då är det match. Fast jag ska inte vara med för jag skulle vila enligt min tränare (?) :S
Så jag ville följa med och kolla. Men självklart ska pappa åka med Lotta, som har fullt i bilen nu och ååh super. Så jag får väl stanna hemma och äta pizzzza med resten av familjen. Sedan vet jag inte riktigt än. Jag måste välja kläder till imorgon också.. Och duscha.. Nä nu ska jag ner och säga hejdå till kusinerna som skulle på sin första friidrottsträning nu. Gulligt värre.

GLADA SMEK!!!! / födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: engelina

2008-08-24 @ 18:05:07
Postat av: engelina

mooohahahha inte trodde jag det var ni ;D hehe vi vart lite skraajja ;) vi bara hörde nån som skrek , jag ska döda er , hehe era små kryp ! :D<3

2008-08-24 @ 18:07:14
Postat av: engelina

hehe britt .. ingeeeerrr ;o

2008-08-24 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0