konstantin den store säger; congratzzz!

Its morning and the sun is shining on Sandys window. Today.. its not a day like the other days..Its...
CECILIA LÖVGRENS 15-ÅRSDAG!

Ja må hon leva,
ja må hon leva.
ja må hon leva uti hundrade år!
Ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade år


Och när du har levat,
och när du har levat,
och när du har levat uti hundrade år,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas på en skottkärra fram.




Just nu befinner jag mig i en annan galax
, en annan tid, ett annat rum. Jag är hos Sandra Forsberg. Vaknade upp här i morse liksom. Tänkte att det är väl lika bra att stanna kvar då.. Igår smed jag en av mina planer till Sandra igen. IGEN säger jag och gnider händerna girigt. Det var såhär.. Jag skulle sova på en madrass på golvet, nedanför hennes säng. Då sa jag med min mjukaste stämma och mina tindrande små ögon: Sandraaaa... kan inte du komma ner och klia mig på ryggeeeen? *BLINK BLINK* Men åh okej då, svarade hon. Efter ett tag slutade hon. Går preciiis enligt planerna  tänkte jag. Sedan somnade hon. Brevid mig, på madrassen. YES, THE BED IS MIIIIINEEEEE!! Planen slutförd. Sedan sov jag gott där all night long.

Nu i denna galax, denna tid, detta rum. Ska vi gå och dricka te. Och äta en macka. Förhoppningsvis! Jag är ju hungrig!
Iallafall så blir det kalajs hon cissi senare, ska dit en sväng på dagen och gratta henne.. Sedan är det träning igen ikväll.
Nu vet ni ännu en gång hur en dag i mitt liv kan se ut.

klapp på huvudet / i


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0