hoppas ni förstår vad jag menar!

Hurrni.

Hur vill ni att jag ska skriva? Jag har fått 3 kommentarer nu de senaste 2 dagarna som lyder i nån slags stil med:"Du skriver typ som Hanapee" eller "Du kopierar fan allt från henne, blablabla".. NU ska jag förklara för er, mina mest oförstående och trögaste fanz!

Om ni klickar er in på Blogg.se och skrollar ner tills du kommer till de "mest aktiva" bloggarna eller bara till "senaste inläggen",sedan går du in, blogg för blogg och läser deras senaste inlägg. Du kan även gå in på Devote.se och läsa massa bloggar där. Nu ha ni hittat ett mönster. Ett mönster. Nästan alla bloggar ser likadan ut om man går på hur de skriver.

"Idag har jag varit på stan och tog en fika med Malin, det kostade 120 spänn men det gör inget. För "Malin" är världens underbaraste kompis som man, även ni, skulle göra allt för. Sedan måste jag ju bara berätta för er mina älskade läsare, jag köpte mig en väska idag från louis vuitton, en likadan som Tyra Banks har!! (Iallafall en kopia på Myrorna för 50kr.) Hmm aja, nu ska jag gå ut och knäppa lite kort på mig själv och massa träd:) lägger ut lite bilder sen hur det blev. Puss <333"


Självklart finns det massor av andra bra bloggar som inte alls baseras på såntdär. Men det jag ville försöka få fram är att, jag vill inte vara som en av dom i mängden. Och ni som har kommenterat som ni har gjort känner inte alls mig. FÖR ni som känner mig vet att jag inte kopierar Hanapee som vissa påstått. Visst, man borde ju kunna ta lite kritik. MEN. Det finns så jävla många idioter där ute som inte gör annat än att analyserar och pekar 24/7.

Och om det nu skulle vara så
att ni tycker att jag kopierar från massa jävla bloggar så kan ni hålla det i era smutsiga små munnar. För jag vill inte höra. Jag hoppas det är ok med er. Och om ni nu skulle störa er på det sätt jag skriver så måste det ju vara jävligt mycket slöseri med tid att läsa någons blogg som man inte behöver besöka om man inte vill.

En annan sak som också är väldigt mycket slöseri med tid är att slänga in taskiga kommentarer. Vad vinner ni på det?!
Jag syftar inte bara på min blogg då. Det finns många bloggar jag läser varje dag. Många kommentarer man ser överallt som: "fyfan vad tjock du är" eller "du äcklar mig, vill spy.." osv osv. Så jävla meningslöst.
Fyfan. Det är såna som äcklar mig. Ni är så jävla oförstående och meningslösa.

Men tillbaka till det jag menar, jag tar upp frågan igen för er: Hur vill ni att jag ska skriva då?
........................

Kommentarer
Postat av: sandra

sååååååååå sant!

2008-08-14 @ 13:45:17
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0