matchresultat och ett stycke illamående

HEJ mina små juversugare!

Kom hem från matchen för ungefär.. 25 min sedan. Är verkligen döslut. Mådde skitilla efter matchen, och det berodde nog på för lite sömn och för mycket spring. Aj aj. Men nu mår jag bättre, tror jag. Ligger på rygg som en död liten hund i soffan och hoppas illamåendet försvinner helt så fort som möjligt. Jaaaaaaaaaaaaa, men ni vill väl troligtvis veta hur det gick också? Eller?..

Ikväll ska jag väl bara ta det lugnt. Eller skulle jag till Linn? Vaaaaa?
Jag tror jag nyss vad med om en liten black-out.. Jag skulle visst till Linzo! Vi kom ju överäns som det förut. Men jag funderar på att lämna henne. HEHE Linn, det är slut!!

..........Schhhämta.
Dock inte om att jag kanske stannar kvar här hemma.
Jag gillar liksom ställningen jag ligger i nu. Jag stannar nog såhär hela kvällen.

Hahahah måste bara berätta vad Emma sa innan matchen på uppvärmningen! Lite klockiz hon jämt ska vara då.
Det var såhär att vi (alla i laget) stog i en ring och "trixa" till varandra, så åkte bollen åt sidan. Så sprang Emma efter den, och då kom 2 utlänska killar, mörkhyade asså, fast jag tror dom var svensk ändå.. Iallafall så passade den ena mörkhyade killen bollen till Emma, och utan att tänka sig för sa hon: Thank youuu..

Precis som att han inte skulle förstå ett "tack". Haha emma emma emma.. Jag gillar dig jag:D
Nu ska jag slå en liten pling till Linn, ciao.
Ja juste! Vi vann med 1-0. Congratz till oss =)
/ii



Kommentarer
Postat av: cecilia

bra att ni vann då, du är rolig du mitt barn!

2008-08-21 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0