förlust igår. men still happyyyyy, DONT worry lixom hehe avslappnad tjej ju

Hej fanz.

Vi kom 2a
. Vi hade matchen och spelade bättre än dom. Förlorade på ett självmål, bra sandra forsberg!! Nä men det var på en hörna som sandra skulle skjuta bort och då blev det typ sneträff. Dessutom hade vi massor av bra lägen vi kunde göra mål på. Jaja, slutresultatet blev alltså 0-1 till selånger. Men jag har haft det kul under cupen och vi har spelat bra alla matcher, det är väl det viktigaste!


Ooooooooch..
nu är det slut med fotbollssnacket. Jag lovade ju. Därför kan jag börja skriva något som är roligt. För er alltså. Såhär nu på morgonkvisten känner jag att mitt huvud inte är på topp-trim, inte heller efter helgens matcher.. Hmm..

Förresten! Igårkväll innan jag skulle lägga huvudet på kudden så satt jag och skissade lite. Ja tyck om ä. Som donkens fresch reklam lyder.. Iallafall så ritade jag en klänning jag så hemskt gärna vill sy. Funderar på att åka in till staden idag och köpa hem lite tyg. Synd att jag inte har en såndär.. nånting på S.. Såndär som kopierar in till datorn från ett papper, vad heter det?! Synd att jag inte hade en sån iallafall :p Då hade ni fått sett den.

Nu ska jag dricka te och äta ostmacka.

kram / Im


Såhär brun blev jag i år.. Lär väl inte komma så mycket mer sol nu?:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0