wow! jag uppdaterar!

Kära dagbok.

Bäbisar......Oaktiv. Fortfarande! Att jag äääääär! Skärpning ida.
Förlåt hurrni. Men nu ska jag blogga oftare. Är bara så himla trött, det är 1 vecka kvar av sommarlovet innan skolan börjar. Dessutom är det världens tristaste väder här hemma. Visst är det mysigt med regn! Iallafall när man nyss har vaknat och ligger där i sängen och kurrar medans regnet slår ner mot fönstret. Men inte nu på sommarlovet. Speciellt inte när det bara är 7 dagar kvar. Så det blir mest lata dagar framför tv:n eller med näsan i en bra bok.

Igår var det uppstigning tidigt
för min del eftersom att det var distriktslagsträning med fotbollen(F94) och jo, gick det väl ganska bra. Senare på dagen kom my crazy little Linzo så vi umgicks lite. Och på kvällen åkte jag på innebandyträning med distriktslaget (F93). Det gick också bra! Tur det.


Och idag har jag äntligen solat lite. Jag får ångest efter det. Ångest & jag tänker: "hudcancer...hudcancer... HUDCANCER IDA!" Tänk om jag får det. Sedan dör jag. Såhär pass i mina unga år! Åh mitt tonårs-hjärta dunkar nervöst. Någon där ute som kan köra lite pepp-talk med mig? Sandra, mitt moraliska stöd ni vet, är så jävla dålig på det. Du har fått sparken nu Sandy. På matchen sist kände jag mig super-otaggad, så jag sa åt henne att tagga upp mig lite. Gissa vad hon gör? Kommer med nån oseriös skit. INTE BRA!

Så! Ni riktigt seriösa där ute, kom med lite pepp-talk.
HAHA jag tror jag just gjorde mig själv på bra humör igen. Jag är så jävla kär i mig själv!!




/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0