så är det fanz, luta er bakåt och lita på mig!

Hej älskade ni.

Jag är otroligt glaaaaad. Typ ovanligt glad! Sitter här hemma i vardagsrummet med laptopen i knät och tv:en på, samtidigt lyssnar jag på på musicaahh. Dock är det kallt om näsan och fingertopparna.
Om jag fryser, så fryser jag i första hand om nästippen och fingertopparna. Lite roligt jag vet. Men vad förväntar ni er?
Hela jag är så komisk!!

Men samtidigt så är jag jävligt smart.
Visste ni att jag hade glasögon? Iallafall framför tv/datorn och när jag läser osv.. Det gör att jag ser väldigt smart ut. Jag gillar att se smart ut. Ja, men än vad jag är alltså. Det ger liksom bra intryck på folk. BRA INTRYCK. Det gör nog jag, tex när folk träffar mig på stan. Det sorliga i det hela är att folk som inte känner mig, känner inte mitt riktiga jag.

Är det kanske bra? När det gäller vissa folk kan det vara bra att folk inte vet hur dom igentligen är. Men samtidigt, är det nog inte bra. Man kan ju bli riktigt besviken, om dom bara låtsas varit sådär intresserad. Bara låtsas vara sådär snäll eller gullig.
Ni måste se upp med dethär små barn. Jag är eran mamma. Och det finns så mycket falskhet där ute. Så många falska människor.

Ok, vart vill jag komma? Det viktigaste tycker jag är att ni vet att ni alltid kan räkna med den smarta, pålitliga, roliga, snygga, coola och reko- tjejen. Alltså MIG!


..........................





Kommentarer
Postat av: Pettttiiing

Ja prexis.. lite snusk är alltid bra! ;) HAHA

jag svarar på din fråga senare i bloggjäveln ;D

2008-08-09 @ 20:08:59
URL: http://goinginsane.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj.. du försöker verkligen vara hanapee.. men hon är ju grym så varför inte?;)

2008-08-11 @ 01:39:16
Postat av: ida. bara ida.

svar: Just sånahär kommentarer kan jag sitta och prata om i år.. Varför? För det är så jävla meningslöst att du dels kommenterar anonymt och dels för att du försöker.. lixom.. trycka ner på mig?



Jag kan säga som det är: Jag läser hanapee's blogg i stort sett varje dag. Bara för att jag gör det betyder det inte att jag vill vara som hon. Likadant så läser jag bla kenza's och blondinbella's blogg varje dag. Men jag vill inte vara någon av dom. Jag försöker heller inte vara som någon av dom. Kan du gissa varför? FÖR jag är mig själv. Helt enkelt.



Har du inget bättre att skriva? Inte? Nä men skit i att kommentera då. :)

klapp på kinden/ ida

2008-08-11 @ 21:26:40
URL: http://idamathiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0