tråkväder

Hej älskade.


Just nu spöregnar det utanför fönsterna. Hör verkligen hur det slår ner diskret mot altantaket. Ser det gör jag också.
På ett sätt njuter jag litegrann, jag menar, jag sov igenting inatt. Ja, inatt igen. Så jag har legat i soffan hela dagen under täcktet och lyssnat på ner det droppat ner från himlen.

Och på ett sett hatar jag att det regnar. Jag ska ju spela match ikväll!! Kommer gräsplanen bli avstängd nu pga att den är dränkt? Kommer vi få spela på sveriges sämsta konstgräs plan idag igen? =( Aja, hur som helst får vi hoppas på att allt funkar som det ska för mig även om kroppen kanske behöver lite mer vila.

När jag var liten gick vi, ironiskt nog, till en doktor för att kolla om det vad något fel på mig eftersom att jag aldrig sov på nätterna. Han svarade bara att vissa barn behöver mycket sömn, andra nästan ingen alls. Jag är tyvärr ett litet barn som inte behöver någon sömn alls. Näääe ibland är livet inte rättvist..

Har samling om 1½ timme så jag ska nog slänga i mig lite käk nu.


smek / ajdy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0