mittnorden final

GODMOOOOOOORGON.


Jag har varit uppe med
tuppen i 2 dagar i sträck nu pga att det är mittnorden. Men idag kunde jag igentligen fått sova hur länge jag ville, ska inte spela förns kl 2. Men det är ändå bra att komma upp i tid, måste äta båda frukost och lunch.

Iallafall. Vill ni veta hur
det har gått då? Såklart.
Vi kom 3a i gruppen, fick spela kval mot Ifk sundsvall där vi vann med 2-0.
Dvs att vi kom vidare till kvartsfinal, där vi mötte någon lag på S... Där vann vi allafall med 2-0 igen.
Och sedan semifinalen då mot SDFF så vann vi med 1-0.
Då kan ni alltså räkna ut själva att vi är i finaaaaaaaaaal. Roligt va? Deras tränare (vill inte säga "vår") alltså alnös, kom fram när matchen var slut gråtandes och ba: TACK IDA, bra spelat!


För er som inte gillar fotboll och som läser min blogg får stå ut 1 dag till. Sedan blir nog mina inlägg lite intressantare även för er ;)

Nämen nu måste jag gå ner och äta lite frukost. Min mage pratar till mig..

stor kram / IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0