en seg dag var det

ÄLSKADE NI.


Jag har känt mig väldigt oaktiv de senaste dagarna. Kan bero på att jag är lat. Kan bero på att jag har haft för mig andra små saker. Men nu sitter jag här i skrivande stund. Sååååå.. jag vet inte riktigt vad jag ska berätta för er.
Sitter i vardagsrummet och ser på fotboll. Och jag är riktigt sol-sugen nu asså. Jag måste sola. Måste bygga på risken för hudcancer. Måste. Måste. Måste. Känns som ett litet beroende detdär. Inte för att jag brukar sola solarium. Jag brukar endast sola med hjälp av det fina eldklotet vi har.

Men eftersom att det verkar vara slut på sveriges korta, osoliga sommar för detta år så måste man ju pallra sig till solariumet och bygga på sig en ny fin bränna. Och lite fräknar... Eller hur?

Och runt klockan 4-5 idag ska jag och la familia åka till mina kusiners familj ute i Haga och bli bjudna på mat. Mycket trevligt! Därför har jag nog inte tid för solning.. Ok, nu ljög jag. Jag har nog tid. Men vet inte om jag orkar.
Har en såndär seg-i-huvet-och-kroppen- dag idag..

so long

Kommentarer
Postat av: cecilia

vi solar i veckan mitt lilla barn!

2008-08-16 @ 15:47:02
URL: http://lillcissii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0