Jag lättar på mitt hjärta

Hej fetton.

Detdär insåg jag precis att jag kanske ska sluta med att skriva. Alltså, hej fetton. Dels för att jag låter som en ensam,desperat och självmordsbenägen tonåring, eller dels för att det låter som att jag är en såndär tjej som pekar och analyserar 24/7.

Men
jag är inget utav det! Jag bara älskar att ta till med såna ord liksom. Fetton. Juver. Bajs.
Sån är jag. En "sån" som inte Blondinbellas blåsta pojkvän inte gillar. Men det gör inget. För ni älskar mig. Och mina ord. Och min personlighet. Och att jag är så självgod. Ni älskar bara mig. Mig! MIG!

Hahahahahahahahahahahaha jag HATAR människor som är självgoda. Det gör min kompiz Stephani också. Jag tror vi just tänkte på samma person...................................................tystnad................................................


På tal om
Stephani, jag ska dit idag. Så fort som möjligt faktist. Men jag är seg som vanligt. Har inte fått i mig någon frukost än heller. Så det kanske är bra. Om. Jag. Pallrar. Mig. Iväg. Till. Köket. Och. Gör. En. Macka. Eller något sådant.


kram till er mina små fetto-bajs-juver. / ida


Helo there stephaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: SSSSSSSSSSSSS

haha....................HM-KLUBBEN!

2008-08-08 @ 11:46:47
Postat av: sandra

im a fetooo :D

2008-08-08 @ 19:55:55
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0