im sorryyy

Hej mina små puddingar!

Jag veeeeet att jag är sktidålig på att blogga och har varit det i typ 2 veckor nu. Men som sagt, man ska inte få för mycket av det goda!. Jaa, igår körde då skolan igång. Inte så nice.. Va väl kul att träffa alla men nu har ju det kommit upp nya 7:or och.. fyfan säger jag bara! Hela bunten är små fjortis-wannabe. Okej, nästan hela bunten. Plus halva 8:ans tjejor.. alltså vissa av dom kan vara riktigt skrattretande! Vad tänker dom på när dom skaffar sig sånt fult fejklöshår, har 50 lager med smink och linnen som går ner så de visar bh:n?! Fan inte med huvudet iallafall:p

Var iallafall en sväng ner på stan efter skolan en stund med stencoola kompisen min. Ja, då förstår ni att jag talar om Stephani. Jag köpte mig ett par gråa chinos!<3<3<3 jaja nu har jag 4 par, men dom är så jävla wonderful och jag har liksom gått och drömt om..the..grrreeeyy..onee...
Ska dock sälja mina mörkblå chinos som jag bara använt 1 gång. Tycker inte om dom riktigt.. Så då tjänar man sig en extra peng, me like!

Aaaaaand today var vi på typ en ute dag, 8:or och 9:or. Så tråkigt att jag höll på att döööö. Först skulle man göra massa sammarbets övningar, sedan fick vi äckliga hamburgare sen skulle vi spela brännboll uppe på konstgräsplan. Tråkigt gånger 1000, eller vadå. Sedan cyklade jag hem. FYFAN vad jag har blivit hurtig! Cykla dit och tillbaka liksom. Så fort jag kom hem satt jag mig framför tv:n där jag fortfarande sitter och lodar mig lite. Åt även fil och flingor då jag plötsligt såg en liten blomfluga som låg och sprattla där nere i min skål *ilLaMåeNDe BruUd*.

IKVÄLL ÄR DET TRÄNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag måste verkligen vara en riktig jävla tränings narkoman. Har inte tränat på 2 dagar men det känns som en evighet. Ska bli så skööönt så skönt. Hahahaha jag blir typ uppspelt här in our sooofa!
Träna. Träna! TRÄNA!

Nu ska jag föra över lite bilder till datorn. Känner även att min blogg har börjat innehålla för lite bilder. På mig.
Hehehehehe så snart ska ni få lite candy för ögonen era hade jag tänkt! 8-)

Kyssss/ iDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0