i'm free, and i'm festis

GOD EFTERMIDDAG.

Här är det full rulle! Radion på och jag steker köttbullar och gör lite nudlaaar med biffsmak. Är super hungrig. Bara levt på 2 prickigkorv mackor idag hitills + ett litet äpple.

Mer jag har gjort idag hitills är, varit med Cissi i 30 min här hemma sedan har vi varit och solat. Jaja, jag övervann faktist min skräck över hudcancer igårkväll när jag låg i sängen och googlade lite om hudcancer. Behövde fakta! Fick fakta! Fick lugnet. Känns bra. Dock solade jag med bikini-överdelen också idag, ville inte bränna mig mer. Hehe.

Ellaaa..Ellaaaaaaaaaaaaa.. ELLA ELLAAAAAAAAA!



Full rulle var de, full rulle! full rulle!
Ja hmm.. ikväll ska jag träna, innan dess lär jag väl bli sittandes här eller framför tv:n.
Nu är min mat klar!

HÖÖÖÖÖRS
/ii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0