iihhhhii min mage kurrar, ännu en gång. + att jag söker en liten fjompizkompiz, call mememe

Tjenis Penis.

VI VAAANN! Hela 5-1 klämde vi till med.
Och hela 2 mål klämde jag till med. Bra jobbat tjejor! Nu jävlar är vi igång! Skönt var det iallafall, även fast det började regna sådär iskallt i mitten av matchen..

Just nu sitter jag i vardagsrummet vårat och vi har besök en stund av mormor och morfar. Och jag är hungrig. Som vanligt, jaa! Men snart är det dags för en liten fika stund, mmmmhh ljuva ord till min mage. Vet inte vad jag ska göra ikväll riktigt än.
Jag vill gå på bio! Jag vill åka in till stan och kvällsfika på Barista! Skulle vara mysigt med först Barista sen bio.

Ensam brud söker! Dock måste du va snygg och social. Heeeehe.
Någon intresserad?! Ni får mig för en 5:a.

adjökens. / ajda


HEHE happy face

Kommentarer
Postat av: Kalle Bergström

mycket skön blogg måste jag säga ;)=D

2008-08-30 @ 19:36:28
Postat av: sandra

ida!, du och jag måste hitta på någonting snart!

2008-08-31 @ 10:08:56
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0