En upprörd läsare lättar på hjärtat

Okej, jag fick nyss en kommentar av en Anonym tjej som löd såhär:

"Men snälla?
"ooouuuiii kaxigt ida!"
Precis som Hannapee, kom på nått eget du behöver inte försöka vara henne för du lyckas inte? det är bara irriterande, var du och inte wana be hon...
/irriterad cool tjej"


Jag vill inte att jag ska misstolkas. Vill absolut inte framstå som en liten wannabe (inte wana be). Så jag säger absolut FÖRLÅT till dig, och er andra, som irriterar sig på att jag skriver något helt tillåtet. Även fast det inte kommer från mig från första början. Jag bara råkar tycka att Hanna är en fyndig bryyd med sina ord och fraser. Och även fast det inte finns nån regel på att jag inte får skriva 2 ord som hon, eller någon annan, så säger jag åter igen förlåt till en väldigt irriterad anonym och så SJUKT cool tjej!!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahhaha, orka kommentera så, om hon stör sig på hur så duskriver så behöverhonju inte läsa!

2008-08-30 @ 11:15:03
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0