2 cool for school

TJA-LALALALALAAAA!


Så jävla lycklig nu. Mår så jävla prima fisken nu. Exakt i denna sekund. Jag lyssnar på min favortilåt med mitt favortiband ute på altangolvet. PERFA! Hör även mamma och tilde stå utanför gården och spelar typ innebandy. Inte perfa. Bara halvt, för Tilde är så go när hon skriker: MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!


Jag hade skrivit ett helt inlägg. Allt försvann. Eller där ljög jag allt, jag tog bort allt. Jag verkar alldeles för rastlös sista dagen innan sommarlovet och på min födelsedag om jag sitter här och bloggar. Därför låtsas vi som att ni heller inte vet om det där. För jag är inte alls rastlös.

Nu ska jag nog dra till Linn Linzo Krigsman en timma. Tror jag.

KYSS BABES!/ ii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0