shoes

ja typ bah lixom tja hallå tjabba hallåba hej

fan vad sjukt. så jäkla sjukt! vill ni veta en sjuk sak? haha. nej men nu ska jag berätta, det var så hääär..
inatt vaknade jag typ kvart i 3 av att det är nån kille som är ungefär utanför mitt hus, som springer och skriker.
det lät ungefär som att det var någon som kniv-högg han, det var sånt skrik! han va tyst en lite stund, sen skrek
han: MOAAAAAAAAAAAAAACHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. sen va han tyst en sekund,
sen skrek han igen, och så höll det på. jag tänke vafan är det här? så jag kollade ut genom mitt fönster men såg ingenting. så jag la mig i sängen igen och försökte somna om, men det gick såklart inte för han fortsatte att
skrika. då tog det stopp för mig och jag tänkte öppna fönstret ett tag och skrika: men jävla knarkar jävel håll igen
käften så man får sova lite! helt plötsligt hörde jag mamma nerifrån trappen säga: vad sjutton är det som händer?
då sprang jag ner till mamma i trappen(vi har ett fönster där) och där satt vi och kollade. där var det 2 polisbilar och
en ambulans + nån bil och lite folk. asså lilla lilla öde alnö som det aldrig händer något på, så helt plötsligt är det värsta polis dramat uppe i lekparken ovanför oss haha, nej överdrivet men! så ser vi dendär killen sitta brevid en polis som sitter och snackar med han, då efter typ 10 minuter plockar dom upp killen(2 poliser) för han kan knappt stå på bena själv, stoppar in han i polisbilen och kör iväg han. haha så sjukt, jävla galning som springer runt och skriker mitt i natten i ett stort område. men erkänn att det var lite kul ändå. hahahahah jag skrattade faktist mest när jag satt där, mooooor och jag:) hehe.


förresten så kom jag nyss hem från typ birsta, jag fyndade 2 par shoooes:


   
ska kanske hitta på nått med matilda & linn ikväll, eller om jag skulle vara med cissi, eller alla 4, eller om vi skulle va med nåra killar också. hihi få se hur det blir. skriver mer senare!

pusssar från miiiiiig /ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0